We slapen maar liefst een derde deel van ons leven. En dat is niet zonde van onze tijd, want slapen is erg belangrijk voor zowel lichamelijk als geestelijk herstel.

Indien je langere tijd of regelmatig niet goed slaapt is de kans groot dat je overdag moe bent. Met alle consequenties van dien. Je gaat mogelijk op zoek naar energie door snoepen en snaaien, je kunt niet meer goed nadenken, je maakt eerder fouten, concentreren word lastig, je voelt je onzekerder, je staat minder sterk in je schoenen, je hebt het gevoel de controle te verliezen, je hebt minder zin in de dag en in het algemeen minder plezier in het leven.

Oftewel, het is erg vervelend als je slaapproblemen hebt!!

Maar gelukkig is hier wat aan te doen. Slapen is te leren. Iedereen ervaart eigen klachten en moeilijkheden omtrent het onderwerp slaap en een goede nachtrust. We starten met het onderzoeken van jouw probleem. Pas als we goed weten wat het probleem is kunnen we er iets aan gaan doen. Je zult gaan merken dat alle onderdelen van je leefstijl invloed hebben op een goede nachtrust. Je dag bepaalt hoe je slaapt! Hierbij gaat het om voeding, beweging, ontspanning en vooral om mindset.

Mijn naam is Alet en ik ben holistisch leefstijl- en slaapcoach. Ik houd van een concrete en positieve aanpak. Vaak merk ik dat de problemen zitten in eerdere ervaringen, negatieve en/of irrationele gedachten. Je gedachten bepalen hoe je je voelt en hoe je je gedraagt met een bepaalde uitkomst.

We gaan er echt samen mee aan de slag. Ik vertel je de theorie, gebaseerd op de laatste wetenschappelijke onderzoeken. Je ontvangt een map met de nodige informatie en tips zodat je dit zelf thuis kunt nalezen. Op deze manier houden we veel tijd over voor vragen en jouw persoonlijke situatie. Oftewel wat helpt jou in de praktijk. Met coachtechnieken begeleid ik je om er zelf mee aan de slag te kunnen. En te ervaren wat niet en juist wel voor jou werkt.

Reactie deelnemer: ‘Ik ben erg blij dat ik deel heb genomen aan het programma. Ik had nooit verwacht dat ik in zo’n korte tijd zoveel zou bereiken. Ik durf nu oprecht te zeggen dat ik een prima slaper ben. Dat ik geen slaapprobleem meer heb. Terwijl ik voordat ik aan het programma begon echt dacht dat ik nooit meer normaal zou kunnen slapen. Het vertrouwen was totaal weg.’

Ben jij het vertrouwen in jouw slaap kwijt en wil je hier heel graag wat aan doen? Blijf niet worstelen en woelen, maar geef je op voor het slaapprogramma.

Het is een persoonlijk programma waarbij we vier keer bij elkaar komen. Elke bijeenkomst duurt ongeveer anderhalf uur. In overleg bepalen we samen wanneer we bij elkaar komen.